Translate

уторак, 16. фебруар 2016.

-CANDY TAG-

                                   -CANDY TAG -

Zdravo svima dugo nisam pisala,ali evo me opet :) 
Za danas sam odlucila da uradim Candy Tag ,jer sam veliki sladokusac... Njamiii 

 1. Americke palacinke ili obicne palacinke?

 -Nikad nisam probala americke,al i ove nase su mi dovoljne.. :) 
 Njamiiii :* 
2. Slatki ili obican kornet? 
Naravnoo slatki,jer ima cokolada dole na dnu...Awww <3 
3. Vanila ili cokolada? 
-Naravnoo,cokoladaaaaa !!! 
4. Oreo ili Ginger-Bread? 
- Jedite oreo kako kaze jutjuberka Kika :D ....Oreooo....
 5. Topla cokolada ili caj? 
-Teeska odlukaa...Al ipak maloo vise topla cokolada. :) 
6. Candy Cane ili pepermint? 
-Dosta slicno,al ipak Candy Cane. :) 
7. Yogurt VS cup cake? 
-Cup cake,mafini...

 8. Cokolada ili keks? 
-Najlepsee zelje sa keksom,njamiiii...
-Takodje bolje plazma,nego keks :)  
Najlepsa cokolada ikada !!!
 9. Jagode sa secerom ili sa slagom? 
-Sa secerom od malenaa...Mada i sad sam mala :)   
10. Bomboni ili candy corn? 
-Bombonii.!
11. Maline ili kupine? 
-Voce? Ja bih ipak slatkisee,obaa slatkisaa :)))) :D 

 ~ETOO TO JE TO ZA OVAJ POST~
~PISITE MI NA GMAILU,AKO ZELITE DA NASTAVIM~
~GMAIL:anarodic96@gmail.com ~ 
-Do tada veeeliki pozdrav za citaoce! <3 
-P.S. ocenite moj rad :) 
 

Нема коментара:

Постави коментар