Translate

уторак, 15. септембар 2015.

MY PETS

                                            -MY PETS-
-Zdravo svima,danas cu pisati o mojim ljubimcima.Imam macku i morsko prase.


-Macka se zove Cici i ima 1 godinu,mnogo voli da jede i da se igra.Ukrala mi je moje ljubicasto cebe koje ,,sisa'' misli da joj je mama(haha).Ona je evropska-trobojna macka i vrlo je dobrog karaktera,toliko o njoj.
-Morsko prase je Mimi i koliko ga imamo dugo izmislili smo puno nadimaka moja sestra i ja.Medju njima su Mimica,Beba,Djinki,Dunavda...Mnogi od nadimaka su smesni,ali u meni ostavljaju dubok utisaj i secanje na lepe i smesne trenutke.Mimi obozava jedno plisano kuce na kome stalno spava,kako je stariji sve manje jer ipak on ima 6-7 godina...
-Moje zivotinje su prelepe i nadam se da i vi mislite isto.
Da li vi imate nekog ljubimca,da li vam je najbolji prijatelj? 
-MOJ ZIVOT BEZ NJIH NE BI BIO TAKO DIIIVAN I ZANIMLJIV!!!...
Cici i Mimi
Mimi spava :*

Pesko
 -Vidimo se sledeci put ovo su neke slike od 1281023190... :D

Нема коментара:

Постави коментар