Translate

среда, 23. септембар 2015.

Time for school

                          -TIME FOR SCHOOL-

-PRIBOR ZA SKOLU-

*Ovo je pribor za skolu koji sam ja kupila,bilo bi lepo da i vi imate sledece jer ce vam mnogo pomoci:

*Prvo bez cega ne mozete su sveske,imam razlicite sveske,a najvise Sundjer Bob sveska

*Druga stvar koju sam kupila su olovke tj.obicne olovke,Maped marke HB2,za tehnicko i likovno koristim druge obicne koje su predvidjene za crtanje... 
*Takodje nabavila sam i bojice,markere za podvlacenje teksta(kada ucite mnogo je bolje podvlaciti njima jer vam privlace paznju i tako cete moci da ucite)

 *Kad smo vec kod bojica njih koristim za likovno,geografiju i biologiju,ali za likovno koristim i blok 5,tempere,vodene boje,paletu i cetkice od poni dlake(mnogo su mekane).Samo poni cetkice nisu na slici.
papirici  


*Bez zapisnika ne mogu da budem organizovana u ucenju kao ni bez samolepljivca(sarenih papirica).Njih mozete lepiti po kuci sa npr.napisanim datumom iz istorije koji ne mozete da zapamtite.Zalepite na frizider jer ga stalno otvarate i uvek cete videti datum na papiricu i lako cete zapamtiti.
*Evo i moje zapisne sveske sa rasporedima i obavezama,takodje i za planiranje moje nove price na blogu ;)  



TO JE BILO TO ZA OVU OBJAVU ,POGLEDAJTE I MOJE SLEDECE ,,DELO'' I UZIVAJTE.PREDLOZITE MOJ BLOG KOME ZELITE...

Нема коментара:

Постави коментар